-
Які види оплати у вас є?
Ви може оплатити:
1. Готівкою при отриманні;
2. Картою Visa/MasterCard;
3. Оплата у відділенні Нової Пошти;
4. Сервіси LiqPay, Приват 24;
5. Оформити розстрочку від Приват 24;
6. Подарунковим сертифікатом ТМ "Срібний Вік".
-
Я оформив замовлення в інтернет-магазині і вибрав оплату карткою Visa/MasterCard, чому мене не перекинуло відразу на форму оплати замовлення?
Для Вашої безпеки та зменшення маніпуляцій з картами всякого роду шахраями наш Колл-центр після оформлення вами замовлення зв'язується з Вами, отримує підтвердження замовлення, після чого на Ваш email адресу висилає онлайн форму від сервісу LiqPay (Приват Банк) для проведення вами онлайн оплати.
-
Я можу розрахуватися карткою при покупці виробу або внесенні передоплати?
Так, ми приймаємо оплати карткою Visa/MasterCard за допомогою сервісу LiqPay від ПриватБанку. Рахунок на оплату висилає співробітник Колл-центру після підтвердження вами замовлення по телефону або поштою/skype/viber
-
Які види доставки ювелірних виробів можливі у вас?
Ви можете забрати будь-який виріб в найближчому магазині «Срібний Вік, внісши попередньо передоплату у розмірі 200 грн за кожен переміщуваний виріб для переміщення вашого замовлення в потрібний Вам магазин.
Також ми доставляємо вироби за допомогою нашого партнера Нова Пошта. Доступні дві опції: Забір товару у відділенні Нова Пошта або адресна доставка кур'єром.
Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вона вже буде оплачена онлайн (100% передплата).
-
Скільки буде коштувати доставка кур'єрською службою в моє місто?
Безкоштовна доставка у відділення "Нова Пошта"від 500 грн.
Адресна доставка замовлень по Україні – БЕЗКОШТОВНА, якщо замовлення більше 1 500 грн, в іншому випадку вартість доставки розраховується згідно тарифів кур'єрської служби «Нова Пошта». Точну суму Вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення. Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вона вже буде оплачена онлайн (100% передплата).
-
На який термін бронюється виріб при виборі способу доставки в один з магазинів вашої мережі?
Виріб бронюється на строк до 2 днів.
-
Чи діє у вас послуга Переміщення між магазинами? Скільки це коштує?
Ми переміщаємо вироби між магазинами. Вартість послуги, передоплата - 200 грн за кожен переміщуваний виріб. У разі, якщо ви викупите виріб, дана сума буде врахована у вартості замовлення.
Якщо ви не викупите виріб, дана сума не повертається і є компенсацією на покриття витрат на Логістику.
-
Внесена сума за Переміщення або Бронювання входить у вартість замовлення?
Так
-
Чи поширюється внесена мною сума за Переміщення або Бронювання терміном до 7 днів на інший товар, якщо я захочу придбати інший виріб?
Так, якщо ви оформили переміщення товару в магазин, але прийшовши в магазин відмовилися від нього і вибрали інший виріб, то дана сума передоплати буде врахована в іншому Вашому замовленні.
-
Через який час після оформлення замовлення на сайті я можу отримати його?
Якщо ви оформили доставку на відділенні Нової Пошти або кур'єрську доставку - термін доставки до 3-х днів. Якщо ви оформили самовивезення в магазині і даний виріб вже є в магазині - в будь-який момент протягом 2-х днів.
Якщо ви оформили переміщення між магазинами - протягом 2-5 днів.
-
Як мені дізнатися точну дату Доставки мого замовлення?
При підтвердженні вами замовлення повідомити точну дату доставки зможе співробітник Колл-центру.
-
Я живу за кордоном, як я можу купити ювелірний виріб?
Ви можете оплатити ваше замовлення онлайн, хтось із ваших знайомих може отримати виріб і вислати Вам за кордон.
-
Чи можу я оплатити замовлення, перебуваючи за кордоном, щоб його отримали в Україні?
Так, ви можете оплатити замовлення, перебуваючи за кордоном. При оформленні замовлення вкажіть в коментарях, що ви будете оплачувати товар за кордоном, а одержувач буде в Україні. Наші консультанти вишлють вам на email адресу форму для внесення онлайн оплати.
-
Чи можу я отримати дисконт при покупці виробів в інтернет-магазині?
Якщо у Вас є дисконтна карта, то ви можете отримати додаткову знижку, скориставшись дисконтною карткою при оформленні замовлення при самовивозі з будь-якого магазину мережі «Срібний Вік».
-
Чи є у вас накопичувальна система знижок?
Так, у нас є дисконтна програма.
-
Чи можу я взяти виріб в кредит/розстрочку?
Так, за допомогою розстрочки від Приват Банку як онлайн, так і офлайн. Для цього потрібно мати карту від Приват Банку з відкритим кредитним лімітом.