Питання-Відповідь

Доставка і оплата

  • Які види оплати у вас є?
    Ви може оплатити:
    1. Готівкою при отриманні;
    2. Картою Visa/MasterCard;
    3. Оплата у відділенні Нової Пошти;
    4. Сервіси LiqPay, Приват 24;
    5. Оформити розстрочку від Приват 24;
    6. Подарунковим сертифікатом ТМ "Золотий Вік", ТМ "Срібний Вік".
  • Я оформив замовлення в інтернет-магазині і вибрав оплату карткою Visa/MasterCard, чому мене не перекинуло відразу на форму оплати замовлення?
    Для Вашої безпеки та зменшення маніпуляцій з картами всякого роду шахраями наш Колл-центр після оформлення вами замовлення зв'язується з Вами, отримує підтвердження замовлення, після чого на Ваш email адресу висилає онлайн форму від сервісу LiqPay (Приват Банк) для проведення вами онлайн оплати.
  • Я можу розрахуватися карткою при покупці виробу або внесенні передоплати?
    Так, ми приймаємо оплати карткою Visa/MasterCard за допомогою сервісу LiqPay від ПриватБанку. Рахунок на оплату висилає співробітник Колл-центру після підтвердження вами замовлення по телефону або поштою/skype/viber
  • Які види доставки ювелірних виробів можливі у вас?
    Ви можете забрати будь-який виріб в найближчому магазині «Срібний Вік, внісши попередньо передоплату у розмірі 200 грн за кожен переміщуваний виріб для переміщення вашого замовлення в потрібний Вам магазин.
    Також ми доставляємо вироби за допомогою нашого партнера Нова Пошта. Доступні дві опції: Забір товару у відділенні Нова Пошта або адресна доставка кур'єром.
  • Скільки буде коштувати доставка кур'єрською службою в моє місто?
    Доставка в відділення Нової Пошти незалежно від суми замовлення - безкоштовно. Ми оплачуємо всі витрати, включаючи відправку грошей післяплатою. Кур'єрська доставка від 1 000 грн - безкоштовно. Кур'єрська доставка до 1 000 грн - відповідно до тарифів Нової Пошти.
всі питання

Загальні питання

  • Чому відрізняються ціни на вироби з дорогоцінним камінням?
    Ціноутворення залежить від характеристик каменю - чим характеристики каменю вище, тим вище вартість виробу.
  • Які акції у вас є? Де я можу з ними ознайомитися?
    Всі діючі акції вказані в розділі Акції
  • Як дізнатися, до якого числа діють акції в інтернет-магазині?
    Більш детально Ви можете ознайомитися з пропозиціями в розділі Акції або звернутися на безкоштовну гарячу лінію 0 800 301 333
  • Чи є у вас додаткові знижки на день народження?
    Додаткових знижок до дня народження ми не надаємо.
  • Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь Ваш асортимент?
    Асортимент кожного магазину - різний. Найбільший асортимент в інтернет-магазині, уточнити наявність і забронювати вироби для перегляду Ви можете за номером гарячої лінії 0 800 301 333
всі питання

Гарантія і сервісне обслуговування

  • Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?
    Всі наші вироби проходять державну пробірну палату і подвійний контроль якості. Наш завод надає 3 роки гарантії на вироби з золота і 1 рік на золоті годинники.
  • Чи можливий обмін виробу протягом 14 днів з дня покупки?
    Шановні Клієнти, Згідно законодавства України, ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 не підлягають поверненню та обміну. Однак, ми йдемо на зустріч Вам і проводимо обмін ювелірної прикраси належної якості, що не підійшла Вам за розміром або будь-яким іншим зовнішніми характеристиками. Для цього Вам необхідно звернутися в будь-який з магазинів Компанії в Пн-Сб з 9:00 до 18:00, надавши: Виріб - новий, опломбований. Товарний чек і паспорт виробу. Документ, що засвідчує особу - паспорт. Зверніть увагу, що після отримання виробу на обмін протягом 2-5 робочих днів нами проводиться експертиза для контролю якості виробу, після чого приймається рішення про обмін ювелірного виробу. Вироби зі вставками з дорогоцінних каменів обов'язково відправляються на завод і термін експертизи становить до 7 днів. На жаль, ми не можемо обміняти виріб в наступних випадках: Минуло понад 14 днів з дня продажу. Пошкоджена бирка, виріб розпломбовано, відсутній товарний чек або паспорт виробу. Виріб має сліди механічних пошкоджень. Виріб має ознаки використання. Виріб змінив свої властивості внаслідок неправильного використання: знаходження в басейні, взаємодії з лужними миючими засобами, речовинами, що містять хлор і йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки, а також в результаті впливу інших зовнішніх факторів. Компанія «Золотий Вік» щиро бажає, щоб прикраси, придбані у нас, подобалися і радували Вас і Ваших близьких, і сподівається, що Вам не доведеться звертатися до нас з питань обмінів.
  • Якщо каблучка, яка була замовлена, не підійде за розміром, чи можу я її обміняти на потрібний розмір?
    Ми завжди намагаємося йти на зустріч нашим клієнтам і можемо обміняти виріб за умови, що виріб знаходиться в належному вигляді, з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, є чек / гарантійний талон і пломба не зрізана. Для обміну ви можете звернутися в будь-який зручний для Вас магазин, директор або заступник директора на місці огляне виріб, перевірить всі документи і в разі задоволення перерахованих вище вимог зробить обмін виробу на інший.

Питання щодо виробів

  • Чи темніє біле срібло? Воно чимось вкрите?
    Срібло - це метал, який схильний до окислення. На сріблі при його взаємодії із сіркою з'являється темно-сіра окісна плівка, яка потім чорніє. Всі ювелірні вироби зі срібла мають родоване покриття. Родій є одним з найбільш рідкісних і дорогоцінних металів. Покривається для створення візуального ефекту і презентабельності прикраси, а так само для захисту від корозії і подряпин.
  • Як можна знайти каблучки великого розміру?
    За даною інформацією для консультації зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину за номером 0 800 301 333, максимальний розмірний ряд каблучок до 24 розміру.
  • Чи є на зворотному боці хрестиків напис «Спаси і Збережи»?
    Напис на зворотній стороні хрестиків присутній не на всіх видах продукції. Якщо напис «Спаси і Збережи» або молитва є на зворотному боці хрестика або іконки, зображення лицьового та зворотного боку виробу доступні в інтернет-магазині. Для уточнення цієї інформації по конкретному артикулу звертайтеся за номером гарячої лінії 0 800 301 333
  • Як зрозуміти, чи підходить підвіска або хрестик за вагою для ланцюжка?
    Вага підвіски повинна бути менше ваги ланцюжка в 2 рази. Існують плетіння, для яких підвіска не призначена за фізичними властивостями або стилістиці.
  • Як визначити розмір каблучки?
    Визначити розмір каблучки можна за допомогою кольцеміра або пальцеміра в будь-якому ювелірному магазині або самостійно по інструкції.
всі питання


Item(s) added to cart
Loading...