ДОСТАВКА У ВІДДІЛЕННЯ НОВОЇ ПОШТИ
Безкоштовна доставка у відділення "Нова Пошта" від 500 грн. При відмові від відправлення (посилки) клієнт не оплачує вартість доставки. Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару Вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення.
КУР'ЄРСЬКА АДРЕСНА ДОСТАВКА В РУКИ – БЕЗКОШТОВНО ПРИ ЗАМОВЛЕННІ ВІД 1 500 грн.
Адресна доставка замовлень по Україні – БЕЗКОШТОВНА, якщо замовлення більше 1 500 грн, в іншому випадку вартість доставки розраховується згідно тарифів кур'єрської служби «Нова Пошта». Точну суму Вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення. Замовити кур'єрську доставку можливо тільки в тому випадку, якщо вона вже буде оплачена онлайн (100% передплата).
У РАЗІ ВІДМОВИ ВІД ПОСИЛКИ У ВІДДІЛЕННІ АБО ВІД КУР'ЄРА НОВОЇ ПОШТИ – ВСІ ВИТРАТИ СПЛАЧУЄМО МИ.
У разі відмови Вами від замовлення у відділенні «Нової Пошти» або від Кур'єра, Ви нічого не сплачуєте. Всі витрати за логістику і за повернення товару сплачуємо ми.
ЯК ОТРИМАТИ ЗАМОВЛЕННЯ У ВІДДІЛЕННІ НОВОЇ ПОШТИ
Вам на вказаний номер телефону прийде смс з номером накладної та запрошенням прийти і забрати свою посилку. Ваша посилка буде чекати на Вас протягом 5 днів у відділенні «Нової Пошти». При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або водійське посвідчення. Передплачений товар може отримати тільки та людина, на яку оформлена доставка.
Перевірити статус своєї посилки можна тут:novaposhta.ua/ru/tracking
БЕЗКОШТОВНА БРОНЬ У МАГАЗИНІ
ДЛЯ КОГО РОЗРАХОВАНА ПОСЛУГА БЕЗКОШТОВНЕ БРОНЮВАННЯ
Якщо Ви не хочете об'їздити всі магазини мережі «Срібний Вік» свого міста у пошуках потрібного Вам виробу (попередньо дізнавшись артикул на нашому сайті або у продавця-консультанта в магазині мережі), наберіть номер безкоштовної гарячої лінії 0 800 301 333 або оформіть кошик товару на сайті з вподобаною Вами прикрасою, вибравши при оформленні замовлення «Самовивіз з магазину».
Менеджери інтернет-магазину зв'яжуться з Вами, проконсультують з приводу наявності даного виробу у Вашому місті і підкажуть зручний Вам магазин для Самовивозу, а також забронюють для Вас даний виріб строком на 2 дні абсолютно безкоштовно.
Дана послуга безкоштовна. Якщо Ви не прийдете до магазину протягом зазначеного строку, бронь автоматично знімається.
НАВІЩО БРОНЮВАТИ ВИРОБИ
Кожен виріб індивідуальний і наші вироби знаходяться у вільному продажу у мережі магазинів «Срібний Вік». Для того, щоб Ви приїхали в магазин, а виріб Вас там гарантовано очікував, – рекомендуємо оформити Бронь в інтернет-магазині sribniyvik.ua.
ЯКЩО ВПОДОБАНОГО ВАМИ ВИРОБУ НЕ ВИЯВИТЬСЯ У ВАШОМУ МІСТІ
Якщо обраного Вами виробу не виявиться у Вашому місті, консультант запропонує Вам перемістити Ваше замовлення в зручний Вам магазин у Вашому місті. Для цього потрібно внести передплату 200 грн за кожен виріб, що переміщується (передоплата не повертається, термін дії передоплати 10 днів).
Дана сума НЕ БУДЕ ДОДАТКОВОЮ ВАРТІСТЮ, а буде врахована у вартості при викупі замовлення.
Наприклад, виріб коштує 1 000 грн, Ви вносите передплату за його переміщення 200 грн. При викупі замовлення в магазині Ви доплатите 800 грн.
Просимо звернути увагу, ми беремо передплату тільки у випадках «Переміщення» і «Самовивозу з магазину». Якщо Ви вирішите придбати виріб, скориставшись послугою Доставки «Новою Поштою», ми оформимо замовлення на переміщення без передплати і оплатимо всю логістику і витрати по післяплаті.
Всі передплати/оплати Ви можете внести за допомогою карт Visa/MasterCard.
Після підтвердження Вами замовлення оператору Колл-центру, Вам на вказану при замовленні email-адресу буде надісланий електронний рахунок на оплату. Всі розрахунки проводимо за допомогою найбезпечнішого сервісу від ПриватБанку, системи електронних платежів LiqPay.
ОПЛАТА ПЛАТІЖНИМИ КАРТАМИ VISA і MASTERCARD
До оплати на сайті приймаються карти Visa і MasterCard. При формуванні замовлення Вам необхідно вибрати у списку можливих способів оплати «Оплата платіжною карткою VISA/Master Card», після чого підтвердити замовлення.
Підтвердження:
Далі Ви будете перенаправлені на сторінку з фінальним переліком інформації по Вашому замовленню.
Після чого чекайте на дзвінок від нашого Менеджера протягом найближчого часу. Наші менеджери працюють з 9:00 до 19:00 без вихідних. Менеджер повинен отримати Ваше підтвердження замовлення, а також повідомить Вам про строки Доставки або підтвердить наявність товару саме в тому магазині, з якого Вам буде зручно забрати замовлення, відповість на можливі додаткові питання і відправить на вказаний Вами email лист-форму для здійснення оплати карткою Visa/MasterCard.
Послуги Оплати банківською платіжною карткою надаються ПриватБанком за допомогою платіжного сервісу LiqPay.
Персональні дані обробляються за вашою згодою. Збереження ваших персональних даних гарантується:
• дотриманням міжнародних стандартів безпеки електронних платежів 3D-Secure;
• технологією одноразових паролів One-time password;
• сертифікатами Verified by Visa, MasterCard SecureCode;
• моніторингом платежів 24/7 online.
Лист повинен прийти до Вас на вказаний email. У полі «Відправник» буде вказано сервіс LiqPay:
Якщо лист не прийшов, необхідно перевірити папку СПАМ або НЕБАЖАНА. Іноді ваш поштовий сервіс може вважати даний лист небажаним.
Відкрийте – перед Вами буде текст подібного змісту:
Натисніть кнопку «Оплатити».
Далі Ви будете перенаправлені на спеціальну безпечну сторінку банку, на якій Вам необхідно авторизуватись і підтвердити оплату з вашої картки.
Вкажіть «Номер карти», «Термін дії» і «CVV» (три останні цифри номера карти на її зворотному боці):
Після чого натисніть на кнопку «Підтвердити» і перейдете на фінальну форму:
Натисніть на кнопку «Оплатити».
Після цього з Вашого рахунку спишуться кошти або додатково Ваш банк попросить провести підтвердження оплати з зазначенням SecureCode з смс на Ваш мобільний.
Якщо побачите це повідомлення – оплата пройшла успішно:
Якщо у Вас виникають проблеми в процесі оплати або щось не виходить, Ви можете зателефонувати на безкоштовну гарячу лінію 0 800 301 333, наші менеджери швидко і з задоволенням проконсультують Вас і допоможуть Вам здійснити оплату.
ОПЛАТА З-ЗА КОРДОНУ КАРТОЮ VISA/MASTERCARD
Процедура аналогічна, описана вище, але ми просимо врахувати такі моменти:
Для зв'язку з Вами і підтвердження замовлення в коментарях до замовлення просимо вказувати Ваш
Viber, WhatsUp або Skype (або вкажіть в коментарях до замовлення зручний для Вас спосіб зв'язку з Вами).
Коли будете проводити оплату, попередньо зв'яжіться з Вашим банком і попередьте, що Ви збираєтеся здійснити оплату на Україну і кошти будуть списувати в гривнях. Не забудьте оголосити суму списання, щоб банк зняв обмеження по оплаті в онлайні і/або не заблокував Вашу транзакцію в цілях безпеки (тому що платіж здійснюється з однієї в іншу країну).
ОБМІН 14 ДНІВ
ОБМІН ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ
Ми впевнені, що Вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте. Якщо у Вас є хоч найменші сумніви, щоб їх розвіяти, ми даємо Вам можливість обміняти виріб протягом 14 днів з дня покупки. Все це ми робимо незважаючи на те, що за законодавством України ювелірні вироби входять в список тих, що НЕ підлягають поверненню та обміну: Ювелірні вироби належної якості, зазначені в переліку Непродовольчих товарів, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172, не підлягають поверненню і обміну!
УМОВИ ОБМІНУ ВИРОБУ
Ми приймаємо на обмін вироби в новому і невикористаному стані при наявності товарного чека. Після отримання виробу на обмін, наші ювеліри перевірять стан виробу для контролю якості. Зверніть увагу, що після отримання виробу на обмін протягом 2-5 робочих днів нами проводиться експертиза для контролю якості виробу, після чого приймається рішення про обмін ювелірного виробу. Вироби зі вставками з дорогоцінного каміння обов'язково відправляються на завод і строк експертизи становить до 7 днів.
Після перевірки ювеліром стану виробу, ми обміняємо його на аналогічний або будь-який інший виріб.
ЯК ЗРОБИТИ ОБМІН
Вам потрібно просто зателефонувати нам за номером 0 800 301 333, повідомити про свої наміри або ж принести виріб у будь-який з наших магазинів мережі «Срібний Вік», звернувшись до будь-якого продавця магазину.
ОБМІН НЕМОЖЛИВИЙ, ЯКЩО
На жаль, ми змушені відмовити в обміні в наступних випадках:
- вироби були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);
- вироби мають сліди користування;
- вироби виконані за індивідуальними замовленнями, на вимогу замовника;
- вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну;
- вироби змінили свій колір з якої-небудь причини (через перебування в басейні, вплив хімічних речовин або інших зовнішніх факторів).